Veelgestelde vragen
betalen
Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?
Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?
Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
locatie
Is de Zijlstroom goed bereikbaar met het openbaar vervoer?
Waar kan ik het beste parkeren?
Kan ik bij jullie met mijn boot aanleggen?
Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?
overig
Mag mijn hond mee?
Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?
reserveren
Ik wil graag reserveren voor een grote groep. Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Ik ben wat later voor mijn reservering, wordt mijn tafel nu weggegeven?
Hoe kan ik reserveren?
Wat is jullie reserveringsbeleid?
Graag willen we je vragen om op tijd te komen en de tijd van je reservering aan te houden. Dit zorgt ervoor dat wij onze doorstroom en kwaliteit in de hand kunnen houden en je zo een geweldige tijd kunnen bieden.
We houden je tafel voor je vast tot max. een half uur na je reserveringstijd. Daarna is het mogelijk dat deze is weggegeven aan iemand anders.
Is het verplicht om bij jullie te reserveren?
Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekerd zijn van een plekje? Dan raden we aan om op tijd te reserveren.