Veelgestelde vragen

betalen

Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?

Als het bij ons rustig is dan doen we dit graag, maar bij drukte is het helaas niet mogelijk om apart af te rekenen.

Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?

Naast onze eigen cadeaubonnen accepteren we de DinerCadeau kaart.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Cadeaubonnen kunnen online gekocht worden. Onderin je scherm vind je een button.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Cash, pin en creditcard.

locatie

Waar kan ik het beste parkeren?

We hebben voor de deur veel parkeerplaatsen en iets verderop ook een grotere parkeerplaats.

Kan ik bij jullie met mijn boot aanleggen?

Hoewel we aan het water zitten, is het helaas niet mogelijk om bij ons aan te leggen. Er zit wel een haven aan de overkant van het water.

Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?

Onze brasserie is rolstoelvriendelijk. We hebben een invalidentoilet op de begane grond.

overig

Mag mijn hond mee?

Je trouwe rakker is altijd welkom, mits ‘ie lief is natuurlijk!

Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?

Wij hebben diverse vegetarische en veganistische opties. Daarnaast kunnen we rekening houden met andere speciale dieetwensen en allergieën. Is dit voor jou van toepassing en heb je dit nog niet bij de opmerkingen van je reservering gezet? Laat het ons dan nog even weten door je reservering te wijzigen of telefonisch contact op te nemen.

reserveren

Ik wil graag reserveren voor een grote groep. Hoe doe ik dat?

Dat kan door een mailtje te sturen naar: info@zijlstroom.nl

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Via de bevestigingsmail van je reservering of geef ons een belletje.

Ik ben wat later voor mijn reservering, wordt mijn tafel nu weggegeven?

Je tafel wordt indien mogelijk 30 minuten vastgehouden.

Hoe kan ik reserveren?

Je kunt gemakkelijk en snel reserveren via de button onderaan!

Hoe lang duurt het tijdslot van mijn reservering?

Het tijdslot duurt 2 uur. Afhankelijk van de drukte, vragen we je om je aan de eindtijd te houden.

Wat is jullie reserveringsbeleid?

Graag willen we je vragen om op tijd te komen en de tijd van je reservering aan te houden. Dit zorgt ervoor dat wij onze doorstroom en kwaliteit in de hand kunnen houden en je zo een geweldige tijd kunnen bieden.

We houden je tafel voor je vast tot max. een half uur na je reserveringstijd. Daarna is het mogelijk dat deze is weggegeven aan iemand anders.

Is het verplicht om bij jullie te reserveren?

Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekerd zijn van een plekje?

Dan raden we aan om op tijd te reserveren.